پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
قاسمی

حوزه/ فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد گفت: در حوزه فرهنگ‌سازی نیازمند ورود اصحاب رسانه و افراد معتمد در محله‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سرهنگ نبی‌الله قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه برای ارتقا فرهنگ عمومی و نهادینه سازی شاخصه های مطلوب فرهنگی نیازمند فرهنگ سازی از طرف اهالی رسانه هستیم افزود: در حوزه فرهنگ‌سازی نیازمند ورود اصحاب رسانه و افراد معتمد در محله‌ها هستیم تا با نفوذ کلام خود در راستای کاهش آسیب های اجتماعی ما را همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۳ هزار و ۶۶۱ نفر به مقرهای پلیس در خرم‌آباد مراجعه کرده‌اند افزود:همچنین ۹۳ هزار و ۵۱۵ تلفن به پلیس انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۹ هزار و ۲۸۳ خدمت انتظامی به شهروندان ارائه شده است خاطر نشان کرد: باتوجه‌ به اقدامات پیشگیرانه شاهد کاهش ۱۶ درصدی سرقت و افزایش ۳۷ درصدی کشفیات سرقت در خرم‌آباد بوده‌ایم.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه در حوزه کشف مواد مخدر نیز ۷۷ درصد افزایش داشته ایم، افزود: در حوزه دستگیری خرده‌فروشان و سطح عرضه از ابتدای سال تاکنون ۲۶۹ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۱۷۷ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری شده است گفت:این معتادان تحویل کمپ ماده ۱۶ شده اند.

فرمانده انتظامی خرم آباد با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی تیراندازی در خرم‌آباد، افزود: در زمینه تیراندازی ۶۱ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است و انتظار می رود اصحاب رسانه برای پیشگیری از تیراندازی در مراسم عروسی ما را کمک کنند.

سرهنگ قاسمی گفت: از ابتدای سال تاکنون تشکیل پرونده کالای قاچاق و جرائم اقتصادی ۷۵ درصد افزایش داشته است.

وی در پایان به جمع‌آوری اتباع بیگانه در قالب طرح هجرت هم اشاره کرد و افزود: در دو ماه گذشته ۳۰۰ اتباع خارجی از سطح شهر جمع‌آوری و به خارج از استان انتقال داده شدند و انتظار می رود شهروندان اگر اتباع بیگانه را در ساختمان‌های نیمه‌کاره و کارگاه ها و کارخانجات مشاهده کردند به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha